|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

شهرمن رو به زوال است " تو " باید باشی

دل من زیر سوال است" تو " باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت

زندگی بی " تو " محال است ، " تو " باید باشی ..
********************************

در  همان لحظه اول كه تو را ديدم عاشقت شدم , عاشق آن چهره ماهت

شدم , عاشق آن  چشمهاي زيبايت شدم ، عاشق آن قلب تنهايت شدم . در

همان لحظه بياد ماندني دلم به

دست و پايم افتاده بود كه بيايم با تو درد و دل كنم ، مي خواهم بگويم

دوستت دارم ، عاشقت هستم .

دلم ميخواهد با تو به آسمان پر از ستاره پرواز كنم وهمه ستاره ها را دسته

دسته بچينم وبه تو بدهم .

دلم مي خواهد مهتاب شوم در اوج آسمانها وشبها بر رويت بر روي چهره ماهت كه تازه دلم عاشقش شده بتابم .

لحظه اي كه من با تو آشنا شدم ، بهترين لحظه زندگي ام بود ، آغاز يك

زندگي بود آغاز عشق  و عاشق شدنم با تو بود .

فقط يك چيزي در دلم مانده كه موقع درد ودلهايمان به تو خواهم گفت.

ميخواهم بگويم دوستت دارم…

 

دوست دارم،  همچنان فریاد عشقت در کوچه ی قلبم بپیچید!

دوست دارم، با آب حوض دلت وضو سازم ونماز عشق را بر سجاده ی سرخ قلبت به جای آورم!

دوست دارم، مروارید عشق را در دریای قلبت بیابم!

دوست دارم، همیشه ،همچون کبوتر عاشق در آسمان افکارت پرواز کنم!

دوست دارم، هم رنگم باشی!

دوست دارم، کنارم باشی!

دوست دارم، با من باشی!

                                دوست دارم....

 

 

                           ولی نمیگویم چون نمی خواهم آن چشمهای زیبایت تبدیل به خاطره شود

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com